Praha
@Quilgen načrtol zaujímavú tému - "o Praze coby okultním světovém centru a proč na ni tak nahlížet?"
Síce dostal odkaz na knihu /Gustav Meyrink - Golem; o autorovi https://www.svkul.cz/wp-content/uploads/2013/11/meyrink-med.pdf /,
ale téma Praha je isto mnohovrstevnatá.
Praha stovežatá, nádherné srdce Európy, matka miest, zlatá Praha, perla miest, kamenný sen, mesto ležiace na križovatke starých európskych obchodných ciest ...
https://cs.wikipedia.org/wiki/Praha#Název_a_přívlastky
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/ctenari-idnes-cz-vybrali-pro-prahu-jako-nejlepsi-privlastek-stovezata.A110418_160612_praha-zpravy_sfo
https://wetravelwithlove.com/sk/prezyvka-30-europskych-miest/
https://akcnezeny.sk/poznate-prezyvky-europskych-metropol/
V knihe Praga Mystica. Město Velké bohyně /Bohumil Vurm/ je takáto alegorická mapa - Europa Regina:
Praha v rámci Bohemie ako srdce Európy.
/Dlhodobo ma fascinuje, no až včera som nakombinovala správne kľúčové slová a našla som ju i články o nej vo virtuálnom priestore. Knihu som prednedávnom požičala a existujúce fotografie z nej sú nekvalitné./
https://dabrownstein.com/2013/04/21/europa-regina/
https://en.wikipedia.org/wiki/Europa_regina
https://de.wikipedia.org/wiki/Europa_Regina
https://www.tempi.it/europa-unita-giovane-pura-vergine-bundesbank-cuore/
http://arheon.net/europa-regina-2/
Bohumil Vurm napísal mnoho kníh, napr. Tajné dějiny Prahy.
https://www.databazeknih.cz/vydane-knihy/bohumil-vurm-10254
Našla som inú alegorickú mapu - Bohemia ako ruža - Bohemiae Rosa:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Bohemiae_Rosa#/media/Soubor:Bohemiae_Rosa.jpg
Srdce Európy nie je len jedno:
https://svet.sme.sk/c/4009571/europa-ma-niekolko-srdc-jednym-je-slovensko.html
/2008/
Zaujímavé zobrazenie použil Gott:
https://www.cas.sk/fotogaleria/2596865/v-prahe-drazili-malby-maestra-gotta-80-nahotinky-za-274-tisic-eur/3/
Jednu malú Prahu založenú husitmi máme aj na Slovensku /okres Lučenec, blízko je Halič a stará Halič/:
https://sk.wikipedia.org/wiki/Praha_(okres_Lučenec)
https://cs.wikipedia.org/wiki/Praha_(okres_Lučenec)
https://www.najkrajsikraj.sk/praha/
https://sksymbol.sk/erb-praha/
Vopred vďaka za všetky zaujímavosti, odkazy, upozornenia na knihy, o ktoré sa podelíte.
Komentáre
-
Kolega se ptal na to, proč je Praha okultním centrem Židů. Pokud jde tedy o další, podle mě důležitější legendy o Praze, je legenda o tom, že místo, pro vznik Prahy vybrali Indičtí mniši. Toto koresponduje právě se všemi fakty, které jsem tady uváděl v spojitosti příchodu Slovanů (R1a) z Altaje, kde jedna část, zůstala v Indii. Také mluví o spojitosti Slovanských a Indických véd. Právě proto jel Zaznobin navštívit Indii a setkat se člověkem, který tvořil jenom myšlenkou.
Meyrinka jsem nedával také náhodně, protože v povídce Neviditelná Praha o tom také píše. Chápu, že Meyrink se nedá přečíst za den, tak aspoň článek o založení Prahy na místě určeném "Indickými mnichy". Pojem Indičtí mniši jsem dal do uvozovek, protože to mohli být klidně Slovanští žreci, kteří sem dorazili právě putováním přes Indii.
Vůbec je také zajímavé, proč se tato legenda cíleně zamlčuje.
Pánové zmínění v článku napsali knihu Utajené dějiny Čech.
https://www.preskoly.sk/p/77998-utajene-dejiny-cech/https://ubdnes.nolimit.cz/obsah-ubdnes/cesi-v-ub/mongolsko-v-cr/zalozili-prahu-asijsti-mnisi
3 -
Nejstarší stopy života byly nalezeny v oblasti kolem Prahy v Letkách. Stáří tohoto nálezu se odhaduje na čtvrt milionu let. Nálezy obsahovaly stopy ohniště, dřevěné uhlíky a podobné nálezy svědčící o přítomnosti lidí. před 25 000 lety jsou zahrnovány nálezy "lovců mamutů" - z pazourků a opracované kosti zvířat. 4 000 př. n.l. se začali v pražské kotlině usazovat první zemědělci. .... atd.
Židi se v Praze usadili kolem 13. století, kde obchodovali s otroky, podporované nebo tolerované Slavníkovci a Přemyslovci. Praha byla významný trh s otroky - což nám ve škole nikdy neřekli. Mystiku okultního místa tomu nasadil Rudolf II, protože byl geneticky na hlavu.1 -
Lena povedal/-a: táří tohoto nálezu se odhaduje na čtvrt milionu let.
Nedostatečná informace - pouhý odhad. Jakým způsobem to odhadují ? A dá se to vůbec odhadnout ? Něco jiného je sfinga, kde jsou stopy po vodní erozi.
A navíc píšeš čtvrt miliónu let (250 tisíc) a pak 25 tisíc ?
Oficiální dějiny jsou podvrh známe jsou minimálně dvě překroucení. S poměrně vysokou jistotou poprvé při spálení Alexandrijské knihovny. A podruhé s úplnou jistotu ve středověku, kdy se sebrali všechny spisky co šlo, aby se udělali záložní přepisy no a "originály jako naschvál přitom shořely", byl o tom dokument, z paměti už nevím podrobnosti, ale padli tam i jména osob, které to realizovali. Novodobější dějiny, tam již jde složit poměrně solidní mozaiku, při dobré metodologii (informací je poměrně dost). A například nyní můžeme pozorovat pokus vymazat z dějin Ruský svět ( boření památníku, vymazávání osobností z databází , vymazávání celé ruské kultury ).
Takže ty starší informace (tisíce let) to je pouze fabulace. Už je i geneticky potvrzeno, že člověk se nevyvinul z opice, ale že opice je zdivočelý člověk (opice má delší genetický řetězec o to zdivočení - člověk zůstal člověkem a genom už se výrazně neměnil - genom je i otisk záznam informace - matrice Pinocchio, šídlo v pytli neutajíš).
Co se týká trhu s otroky v Praze kolem 13.století o tom nevím, možná se obchodovalo tajně, pokud je ta informace pravdivá, tak jestli by byli nějaké zdroje, slyším o tom poprvé, není to nějaká pomluva Slovanů ?
1 -
@Atom povedal/-a:
>
Takže ty starší informace (tisíce let) to je pouze fabulace. Už je i geneticky potvrzeno, že člověk se nevyvinul z opice, ale že opice je zdivočelý člověk (opice má delší genetický řetězec o to zdivočení - člověk zůstal člověkem a genom už se výrazně neměnil - genom je i otisk záznam informace - matrice Pinocchio, šídlo v pytli neutajíš).
*
Člověk se nevyvinul z opice, ani opice z člověka - měli pouze společného předka - viz třeba Lucy stará 3 mil. let.
1 -
Lena povedal/-a: Slavníkovci
Ve 13. století ?! moment nevyvraždil je Václav už v 10. století ?!
0 -
Atom povedal/-a: Co se týká trhu s otroky v Praze kolem 13.století o tom nevím, možná se obchodovalo tajně, pokud je ta informace pravdivá, tak jestli by byli nějaké zdroje, slyším o tom poprvé, není to nějaká pomluva Slovanů ?
Obchodovalo. Praha byla centrem obchodu s otroky, ale ne ve 13. století, to už bylo dost pozdě.
Dříve předtím. Jinak to je součástí další mojí hypotézy, že 1. Benderovci, byli vlastně Češi. Lezli jsme taky Západu (Němcům => Tribut Pacis) do zadku a vedli i společné křížové výpravy proti jiným Slovanům.
Ty jsme pak prodávali jako otroky => v Praze, a proto to centrum obchodu s otroky a ti otroci byli slované.
Fakta jsou, že jsme lezli Němcům do.... a že jsme vedli křížové výpravy na Východ (např. právě Otakar II.). Zbytek je dedukce. Myslím, že docela logická.1 -
Něco o prodej otroků v Praze z Ruských zdrojů. Vypadá to, že obchodování s otroky měli pod palcem Židé.
https://dzen.ru/media/id/5a16961fad0f224dfed7dff3/chehiia-podnialas-na-rabotorgovle-60a95b5e27a3a31d01561269
http://www.ejwiki.org/wiki/Работорговля_(еврейский_аспект)
https://hina-chleck.livejournal.com/149799.html
https://lovelyman111.livejournal.com/29777.html5 -
@Quilgen povedal/-a:
Lena povedal/-a: Slavníkovci
Ve 13. století ?! moment nevyvraždil je Václav už v 10. století ?!
Boleslav I již v 10. stol na otroctví zbohatl a trvalo to až do 13. stol. Svatý Václav jeho bratr je sporná osoba, tvrdil, že otroky vykupoval, aby je osvobodil, což se ovšem nedá dokázat, ale může to být pravda neboť ho dal Boleslav zavraždit.
1 -
@Rusofil povedal/-a:
Něco o prodej otroků v Praze z Ruských zdrojů. Vypadá to, že obchodování s otroky měli pod palcem Židé.
https://dzen.ru/media/id/5a16961fad0f224dfed7dff3/chehiia-podnialas-na-rabotorgovle-60a95b5e27a3a31d01561269
http://www.ejwiki.org/wiki/Работорговля_(еврейский_аспект)
https://hina-chleck.livejournal.com/149799.htmlVšak to píši, že s otroky obchodovali Židi.
1 -
Rusofil povedal/-a: měli pod palcem Židé
Obchod a Židé ?! Neéééé to je šokující
Lena povedal/-a: Svatý Václav jeho bratr je sporná osoba, tvrdil, že otroky vykupoval, aby je osvobodil, což se ovšem nedá dokázat, ale může to být pravda neboť ho dal Boleslav zavraždit.
Proč by zabíjel svého nejlepšího zákazníka ?!
Ta vražda (pokud tomu tak vůbec bylo) byla z politických důvodů.
0 -
.....Ve 13. století ?! moment nevyvraždil je Václav už v 10. století ?!....
Kedy sa šírilo kresťanstvo na našich terénoch a akým spôsobom a čo so Slovanmi ktorí sa nechceli vzdať pohanskej viery? Neskončili náhodou aj ako otroci? O predávaní Slovanov ako otrokov sa v niektorom zo svojích vystúpení zmienil už Pjakin, čo si pamätám.
Tiež do toho obdobia spadá rozpad Veľkej Moravy(MagnaMoravia). Veď keď padá ríša , všetci z jej okolia (hlavne susedia) ju rabujú a berú si svoju korisť .4 -
Lena povedal/-a: Největší politika jsou peníze.
Opakuji ... Pokud vykupoval otroky a Bolek je prodával ... tak proč by likvidoval nejlepšího zákazníka ?!
0 -
Lena povedal/-a: Člověk se nevyvinul z opice, ani opice z člověka - měli pouze společného předka
Odbočujeme z tématu, tak pouze krátce. Opice a člověk měli pouze společného předka - a tom to je - jedna větev je degradační s delším genomem protože druh musel opustit naši lidskou vývojovou větev a změnil se i tělesně (zatím co Lucy nám byla hodně podobná) a náš lidský genom zůstal stabilní a změny jsou pouze přizpůsobení se biosféře a i kultuře.
Takže můžeme říci, že opice je zdivočely člověk.
1 -
Chybí mi tu zdroje na to, že se obchodovalo v Praze s otroky. V info-poli žádný otisk nevidím v mýtech, pověstech, pohádkách. Prosím nějaký zdroj. Jestli vládci nějak s otroky obchodovali (což asi ano), tak to určitě nebylo v kultuře a v denním životě obyvatelstva (je to nekřeťanské).
@orimak1 povedal/-a:
Kedy sa šírilo kresťanstvo na našich terénoch a akým spôsobom a čo so Slovanmi ktorí sa nechceli vzdať pohanskej viery? Neskončili náhodou aj ako otroci? O predávaní Slovanov ako otrokov sa v niektorom zo svojích vystúpení zmienil už Pjakin, čo si pamätám.
Tiež do toho obdobia spadá rozpad Veľkej Moravy(MagnaMoravia). Veď keď padá ríša , všetci z jej okolia (hlavne susedia) ju rabujú a berú si svoju korisť .Ano o tomhle v infopoli otisky zůstali.
Co se týká "vlezdoprdelství" Němcům, tak to se týkalo vždy zrádné části elit. Češi s Němci vždy tvrdě bojovali, například Husité. Pak je, ale potřeba že jsme na 300 let přišli o všechno o stát i skoro o jazyk až nás GP podpořil (národní obrození), aby mohl rozbít impéria díky "právu národů na seberurčení", do teď se z toho vyhrabáváme a v současnosti je vlezdoprdelků Němcům hojné množství i obyvatelstvu, především inteligence, například "prostčí" lidé v mém okolí, kteří jezdí za prací k sousedům je zrovna moc nemusí.
Odbočka:
Skoro to vypadá "jako" když inteligence korumpuje, protože s těch chytřejších zůstane poctivých jenom málo. Ovšem je inteligence (vyčůránství) a inteligence (boží jiskra).0 -
Zdroje , tie budú už asi iba vo vatikánskej knižnicy , teda ak myslíte písomnú podobu.
Tiež som sa zhodou okolnosti ocitol na prednáške poľskej učiteľky histórie , jej meno bolo Stopa (krstné si už nepamätám . Tak ona tvrdí , že po rozpade Veľkej Moravy , časť elít ušla na dneskajšíe teritória Poľska
a tak vlastne začala vytvárať dynastia rodu Mieška 1 .Podotýkam je to jej myšlienka. Ona vraví , že vtedý v tých časoch nastala hromadná výstavba a oprava hradov a opevnení a to v takej polohe ,že ak tie hrady a opevnenia spojíte , vychádza to ako jedna línia od severu po juh , ako keby sa pripravovalo na niečo zo západnej strany na ktorej zas bola krvná línia rodu Piastovcov. Boli tam proste zdroje na výstavbu a opravy hradov .2 -
Dávám sem strojově přeložen článek z Ruského zdroje.
ŽIDOVSKÉ OBCHODNÍKY A KASTRÁCE SLOVANŮ VE STŘEDOVĚKU
miláček 111
20. ledna 2013
V roce 1996 vydalo moskevské nakladatelství „ViM“ 5000 výtisků díla slavného švýcarského orientalisty Adama Metze „Muslimská renesance.“ Tato kniha je překladem z německého vydání A. Meze „Die Renaissance Des Islams“, Heidelberg, 1922.
V této knize obsahuje pouze několik stránek velmi pozoruhodné informace o historii obchodu s otroky ve středověké Evropě. Ukazuje se, že takový obchod s otroky existoval a kdo by si pomyslel, že se jím zabývali především zástupci „pronásledovaného a strádajícího lidu“!
Celý text níže je citátem z knihy Adama Metze.
V Evropě byli otrokáři téměř výhradně Židé. Zboží pocházelo převážně z východu, ze slovanských zemí. Biskup Agobard z Lyonu (9. století n. l.) zmiňuje ve své knize De insolentia Iudaeorum řadu případů, kdy Židé unesli děti křesťanským Frankům nebo dokonce přijali děti od křesťanů na prodej a prodali je španělským muslimům.-zřejmě došlo k usazování Židů v r. východosaské město
Magdeburg [Caro, Wirtschaftsgeschichte, I, s. 191] Při přepravě otroků byli tito obchodníci s otroky svědomitě vybíráni, alespoň Němci; tak například celní systém Koblenz požadoval 4 dináry od každé hlavy otroka a biskup z Hury ve Švýcarsku vybíral 2 dináry na celní poště ve Wallenstadtu.
V 10. století byla Praha centrem obchodu s otroky. Svatý Vojtěch abdikoval v roce 989 na biskupa v Praze, protože nebyl schopen vykoupit všechny křesťany zakoupené jedním židovským obchodníkem [Caro, Wirtschaftsgeschichte, I, s. 191] Židovští obchodníci odváželi slovanské otroky do muslimských zemí. Ženám a dívkám bylo souzeno být konkubínami v harémech a mladým mužům po kastraci eunuchy.Podle islámského práva je kastrace zakázána a muslimové tuto práci dali židovským lékařům. Středověký arabský historik al-Mukaddasi píše, že hlavním dodavatelem bílých eunuchů do muslimských harémů byli „Slované, jejichž země leží za Chorezmem;
jsou vykastrováni a poté odvezeni do Egypta.“
Slované byli odvlečeni do španělských měst obývaných Židy, kteří je kastrovali.
Židé ve franské říši také provozovali kastraci a Židé z Verdunu byli v tomto ohledu zvláště proslulí [Dozy, Gesch. der Mauren, 2, s. 38] K samotné kastraci středověký arabský historik Ibn al-Asir říká: „Při kastraci je řezán šourek a odstraněna varlata. Často se při této operaci
chlapec vyděsí a zvedne jedno varle. Hledá ho židovský lékař, ale ne vždy se ho podaří najít, a když je řez již zjizvený, sníží se.Pokud je to levé varle, tak eunuch bude mít libido a spermie, pokud je to správně, pak si nechá narůst vousy“ [Ibn al-Asir, IX, str. 39].
Takovou operaci přežilo jen malé množství otroků, ale ti, kteří přežili, byli velmi drazí.
[To znamená, moderně řečeno, pro Židy to byl velmi dobrý obchod].
[Na závěr lze říci, že je možné uvažovat o „módních“ současných operacích na změnu pohlaví jako o volbě věků. Kdo takové operace provádí? Kdo jsou tito „lékaři"? Kdo jsou tito „sexuologové", kteří vštěpují křesťanským zemím
benevolentní postoj k homosexualitě?
Otázky, otázky... Odpovědi, odpovědi...]
„V Evropě byli otrokáři téměř výhradně Židé. Zboží pocházelo především z východu... Zřejmě s obchodem s otroky souvisí i rozptyl Židů ve východosaských městech Magdeburg a Mersenburg.
Mety dosvědčují, že v blízkovýchodní oblasti chalífátu, která nás zajímá, byla „kategorie bílých otroků omezena na Turky a zástupce toho nevyčerpatelného kmene, který dal jméno své třídě v Evropě, tzn. Slované. Byli ceněni výše než Turci“*. "Pokud není žádný Slovan, pak je do služby vzat Turek" - řekl Al-Khwarizmi (Hatima, IV, str. 116).
Mnohem větším exportním artiklem z hlavního města povolžských Bulharů - Bulgaru - byli otroci, kteří byli odtud dodáváni do Amudarji (Mukaddasi, str. 325) Ze západu Ruska nájezdy německých psích rytířů, které jako černé vrány následovali obchodníci s otroky ze Sionu, kteří zadávali zakázky na živé zboží z Ruska.
"Druhá cesta vývozu slovanských otroků vedla přes Německo do Španělska, stejně jako do provensálských měst a italských přístavních měst Středozemního moře"**...
"Při převozu otroků těchto židovských obchodníků s otroky byli svědomitě vybíráni alespoň Němci"***. Židovský obchod s otroky volně procházel všemi omezeními křesťanské církve, aby prodal křesťany do otroctví. A církev často nemohla koupit všechny křesťanské otroky od Židů jen proto, že neměli potřebné finance. Svatý Vojtěch se tedy roku 989 vzdal funkce pražského biskupa kvůli tomu, že nedokázal vykoupit všechny křesťany koupené jedním židovským obchodníkem****. Tato indicie je velmi cenná, svědčí o tom, že dávno předtím, než na troskách Šalamounova chrámu vytvořili Řád německých rytířů, si židovští obchodníci s otroky vyšlapali cestu do západního Ruska ze strany Prahy - tohoto nejstaršího překladiště obchod s otroky ve střední Evropě.
Aktivní účast sionismu na událostech roku 1968 v Československu ukazuje, jak hluboce se sionistická bestie zaryla v této slovanské zemi - zemi Chekových potomků.
Ale bez dobra není nic špatného: včerejší otroci, prodaní židovskými obchodníky na Blízký východ, se tam stali vládnoucí třídou – mamlúky. Dosáhli dominantního postavení jak v Egyptě, tak v Palestině. Dochovaly se legendy, - píše N.Lisovoy, - jak se královský Ivan Bey tehdy vydal s velkolepou družinou do svých rodných míst, do Rjazaňska a Tambovska, a pozval s sebou do "Svaté země" nejen příbuzné, ale také krajané a celé vesnice, které pak putovali po Volze a Donu přes Krym do Palestiny, kde se jim dostalo těch nejlepších zemí, cti a respektu místního arabského obyvatelstva.
Mezi mamlúky, kteří vyhnali templáře a další křižáky z hory Sion a jejího okolí, se tak našel velmi významný prvek ruského původu, který významně přispěl k záchraně světové civilizace před zasahováním do židovského otroctví. Obchod s otroky se slovanskými otroky se obrátil proti plánům majitelů zlaté pyramidy.
A kdo ví, zda je za porážkou psích rytířů na ledě Zvláštního jezera v roce 1242 (8 let před r. porážka St. Louis) a s jasnou benevolentní neutralitou Alexandra Něvského k Hordě - dát ruské chlapce do řad mamlúků?
Největší státní moudrost Alexandra Něvského mu řekla, že veškerá síla drtivé rány Ruska by měla být zaměřena především na Řád německých rytířů. Vznikl ve stejném pohostinném domě v Jeruzalémě jako templářský řád a téměř současně s ním. Taktika a akce německých psích rytířů, tolik podobné akcím asasínů a templářů, směřovaly především proti východní Evropě a především proti Rusku. A Rusko bylo první, kdo udeřil na potomstvo Levitů, narozené na troskách Šalomounova chrámu. Páteř Řádu německých rytířů byla rozdrcena nejprve u jezera Chuda a nakonec zlomena spojenými silami Slovanů a Litevců v bitvě u Grunwaldu 15. července 1410.
Přijde doba, kdy vděčná Evropa vztyčí někde ve svém středu majestátní pomník soudruhům stojícím ruku v ruce při odstraňování světové židovsko-zednářské hrozby – Alexandru Něvskému a Filipu Krásnému, přestože jejich boje s Zednářské řády Sionu byly odděleny 70 lety.
Deionizace. V Jemeljanově.
V roce 969 se princ Svjatoslav rozhodl učinit město Perejaslavec na Dunaji hlavním městem svého státu, protože podle jeho slov: „Tam je střed mé země, tam proudí všechno dobré: z řecké země: zlato, hedvábí , víno, různé ovoce, z Čech a Maďarska stříbro a koně, ale kožešiny a vosk, med a otroci z Ruska.“
Ctěný akademik Lichačev ve svém překladu tohoto monologu kroniky nahradil pouze jedno písmeno „a“ za „y“ a nyní v „Příbězích starověkého Ruska 11. a 12. století“ na straně 149 za rok 1982 čteme, že pocházejí z Ruska. v Pereyaslavets kožešiny, vosk, med a ryby. A proč posílat ryby do Dunaje, když ty vlastní není kam dát? Je to pro mysl nepochopitelné! Nyní je ale možné tvrdit, že „nejsme otroci“. Nejsme otroci." Židé z Ruska nedodávali otroky. Rusko neobchodovalo s otroky. A vůbec – o jakých Židech se bavíme?
Khazaria-Golden Horda jako centra obchodu s otroky Goya.
Obchod v zemi východních Slovanů.
Článek z časopisu „Mladý umělec“, 1988, ještě předrevoluční. Je také nutné porozumět osobnosti samotného umělce a jeho aktuální znalosti tématu. Co zobrazil na plátně? Na internetu o něm moc není, zdá se, že ho Židé nepropagují, ale to je dobře. Najděte to ve vysokém rozlišení, zvažte to lépe. Tak popisují obrázek v roce 1988.
Obraz zachycuje obchodní zeď v zemi východních Slovanů, v lokalitě někde poblíž chazarského panství, jak si můžete tuto zeď představit na základě archeologických údajů a písemných dokladů. V pozadí je vidět chazarské nebo slovanské město, vybudované na vysokém břehu řeky, na jejíchž vlnách připlouvali slovanští i zahraniční hosté. Tito zahraniční hosté jsou vyobrazeni v levé části obrázku. Arabský kupec v bílém plášti, který přinesl na prodej zbraně a šperky - modré a zelené korálky vyrobené ze speciální kompozice nebo skla a z nějakého důvodu si je oblíbili především Slované, muži i ženy. Tyto korálky jsou častým nálezem ve slovanských hrobech. Vedle Araba vidíme židovského obchodníka z Chazarie nebo ze stejného arabského východu jako jeho soused, spolu s nimiž, pod ochranou dobře vyzbrojených vojáků, oba kupci snad dorazili po dlouhých cestách plných všelijakých dobrodružství a nebezpečí do země Slovanů. Východní kupci ze střední Asie sedí dál, po Arabech a spolu s nimi dobře znali cestu do země Chazarů, Bulharů a Slovanů podél Kaspických řek a Volhy. Kolem nich už seděli nějací kupci z řad obyvatel stepi, soudě podle čepic. Možná, že díky kmenové příbuznosti mají větší či menší potíže, ale přesto komunikují přímo s navštěvujícími Asiaty. Po Arabech a spolu s nimi cesta do země Chazarů, Bulharů a Slovanů, známá podél řek Kaspický a Volha. Kolem nich už seděli nějací kupci z řad obyvatel stepi, soudě podle čepic. Možná, že díky kmenové příbuznosti mají větší či menší potíže, ale přesto komunikují přímo s navštěvujícími Asiaty. Po Arabech a spolu s nimi cesta do země Chazarů, Bulharů a Slovanů, známá podél řek Kaspický a Volha. Kolem nich už seděli nějací kupci z řad obyvatel stepi, soudě podle čepic. Možná, že díky kmenové příbuznosti mají větší či menší potíže, ale přesto komunikují přímo s navštěvujícími Asiaty.
Dále v pozadí, za židovským obchodníkem, je vidět červený nos varjažské lodi, která právě přistála na trhu. Připoutaný železem, s karmínovým košem přehozeným přes rameno, se majitel lodi, Viking, který přijel z daleké Skandinávie, chystá sestoupit k zemi a zkušeným okem se rozhlíží po obraze, který se před ním odehrává. rozkaz, aby se okamžitě rozhodl: zda zde má být obchodníkem, nebo opřený o svůj kostkovaný meč a loajální tlupu povstat s bojovým pokřikem a zmocnit se násilím veškerého zde přineseného bohatství.
V pravé části obrázku jsou vyobrazeni ti, kteří přišli obchodovat se vzdálenými cizinci.
Jsou to chazarští poddaní - Slované z horní Oky a ze severních levých přítoků Dněpru a jejich sousedé přesídlením, zástupci finských kmenů - bělooké divy. Přiváželi na výměnu a prodej kůže divokých zvířat, kožešiny, polena pryskyřice a dehtu, med, vosk - všechny plody a trofeje jejich těžké práce v lese.
Přivedli na prodej i zajatce, nasadili na něj špalek a nešťastníka svázali, aby neutekl – to je drahé zboží, za slovanského otroka, silného a houževnatého, nenáročného, dá arabský kupec zlato, chazarský Žid nebude litovat zářivě fialové látky, která tak lákavě oslepuje oči naivních lesních obyvatel, kteří ve svých spících lesních zákoutích nikdy neviděli tak zářivý, zářivý luxus. Za davem zahraničních hostů a Slovanů jsou vidět stěžně lodí a člunů, na kterých připluli do obchodního města. Ne všichni sem ale přišli s vodou! Z davu trčí neohrabaná hlava velblouda – někteří asijští obchodníci očividně dávali přednost mořským a vodním cestám, možná ještě nesprávnějším – na suchu a probojovali se sem pískem střední Asie podél severních stepí. z Kaspického moře. Je to jeho věc: nemůžeme říct
Osud odsoudil Slovany k nastolení stabilního života v zemích, kudy nebo jimiž procházely vyšlapané obchodní cesty. Slovanská země – zejména Dněpr – byla odedávna zemí na obchodní cestě z jihu na sever a křižovatkou mezi Západem a Východem v jejich obchodní výměně. Dávno před dobou, kdy kmeny východních Slovanů žily podél Dněpru a jeho přítoků, kde jsou popsány v kronikách, tudy znaly cestu národy starověkého světa, řecko-východní období jeho vývoje. Cestu sem razili i féničtí obchodníci. Staří Řekové zakládali řadu kolonií pro obchodní účely – na severním pobřeží Černého moře a podél Dněpru, Dněstru, Bugu a Donu se vydali hluboko do země, která se později stala slovanskou. Četné nálezy řeckých jídel,
V černomořských stepích se jižní říční cesty z jihu na sever těsně dotýkají stejných říčních cest ze západu na východ, kde se sbíhají systémy přítoků Dněpru a Donu a přes Don a Volhu. Počínaje Skythy zde jako prostředníci sloužili všechny íránské a turkické kmeny, které se navzájem nahradily v držení stepi. Dávno před 6. stoletím, kdy se začínají objevovat první písemné a numismatické doklady o existenci obchodní výměny mezi Západem a Východem přes černomořské stepi, jsou cesty této výměny dobře známy. Nálezy celých pokladů stovek mincí římských „stříbrníků“ konce I., II. a III. století na území obývaném Slovany svědčí o čilém obchodním hnutí ze Západu.
Když se slovanské kmeny pevně usadily v oblasti Dněpru, staly se aktivními účastníky tohoto dlouhotrvajícího obchodního hnutí. Slované byli nejprve pouze dodavateli zboží, pro které si zahraniční hosté přijížděli, a pak sami začali své zboží vozit na zahraniční trhy. Díky tomu Slované aktivně vstoupili do koloběhu obchodního života tehdejších národů a dobře poznali cesty a směry, po kterých a ve kterých byl obchodní život té doby viditelný. To vše udělalo ze Slovanů i přes odlehlost své země od kulturních center tehdejšího života aktivní účastníky a významnou osobnost života tehdejšího evropského a asijského lidstva.
Naše raná kronika zachovala živou a jasnou vzpomínku na roli, kterou Slované museli hrát v koloběhu tehdejšího života. A je zajímavé, že tato vzpomínka hovoří o cestách, které spojují zemi Slovanů s okolním světem. Kronika klade svůj popis na začátek příběhu o Slovanech a spěchá, aby zdůraznila společenství slovanské země a lidu se zeměmi a národy tehdy známého světa.
„Existovala cesta od Varjagů (švédské pobřeží Baltského moře) k Řekům a od Řeků podél Dněpru a vrchol Dněpru byl odtažen (vláčeli lodě po suchu) do Lovaty a podél Lovat napájelo velké jezero do Ilmenu, z něhož by Volchov vytékal a vléval do jezera Velké Nevo (Ladožskoje), a ústí tohoto jezera (řeka Něva) vstoupí do Varjažského moře (Baltského moře) a podél tohoto moře bude jít do Říma (to znamená do zemí západní Evropy) a z Říma přijít - ryu totéž do carského města a z carského města do Pontského moře (do Černého moře), řeka Dněpr proudit do něj. Protože Dněpr poteče z Okovského lesa a poteče na jih a Dvina poteče z téhož lesa, ale půjde na jih a vstoupí do Varjažského moře; z téhož lesa poteče Volha na východ a vlévá se do Varjažského moře; z téhož lesa poteče Volha na východ a vtéká do sedmdesáti ústí (ústí) do Khvaliského (Kaspického) moře.
Tak znal starověký ruský kronikář podrobně a přesně směry cest do těch vzdálených zemí, které jmenuje. Rozpoznání těchto směrů z oblasti Středního Dněpru trvalo mnoho staletí.
http://gifakt.ru/archives/index/rabotorgovlya-i-kastraciya-slavyan-v-srednie-veka/
( Zanechat komentář )Tady článek v originálu.
https://lovelyman111.livejournal.com/29777.html10 -
Nejprve k tématu Praha a obchod s otroky:
Důkazů je dost a to nejen na netu (články různého stupně odbornosti), ale i v písemné formě. Fuldské anály - ty mluví i o Václavovi a jeho "darech" pro Jindřicha Ptáčníka. Dále jsou ruské zdroje, bohaté se najdou i v Kyjevě (objasním proč).
K tématu patří i legenda o "indických mniších", která je s největší pravděpodobností smyšlenka - úplně stejně, jako "svaté město Praha".
Začnu obšírně:
Říše římská "padla" na nedostatek otroků. I toto je velmi známý fakt a souvisí s naším tématem. Otroci ale byli potřeba, protože ne-slovanský svět (můžeme klidně říci biblický) na nich stál a dosud stojí. Proto se honem rychle začaly používat skupiny římských křesťanů - jako náhončí - a židé jako distributoři (kvůli svým mnohaletým obchodním kontaktům).
Přes celou Evropu vedla ohromná otrokářská stezka - od východu na západ - a měla mnoho vedlejších větví. Stezka vedla z Kyjeva (v chazarské říši) přes Prahu až do Francie (dnešní názvy států). Stezka měla svou severní i jižní "přípojku". Ve Francii se otroci rozdělovali a mužští se kastrovali.
V Praze byla jakási křižovatka = spojovaly se tu stezky jižní i severní s tou hlavní - východozápadní. V Praze byl nejen veliký trh, ale také veškeré zázemí pro odpočinek trhovců ( a distributorů). Zde otrokářské karavany odpočívaly a to někdy i celý týden.
Praha nebyla městem českých knížat a nebylo zde nic, co by české (slovanské) vládce reprezentovalo. Byla tu jen posádka, která spravovala pořádek - prakticky v kupecké stanici. Nic jiného město nebylo a nepředstavovalo. Ve fuldských análech (snad) je zmínka o "špinavém městě při rozbahněných březích řeky". Knížata a prakticky vláda (družina) sídlila na Levém Hradci - nikoliv v Praze! Místu se vyhýbali jako místu špinavému a smradlavému. Takže -Praha byla odjakživa židovským městěm = židy založená a židy spravovaná.
K sv. Václavovi:
Byl svatý asi jako já nebo kdokoliv z nás. Tady potřebovala římská církev nějakého svatého (pro "motivaci" lidí) a jen využila příběh o "bratrovrahovi".
Václav byl totiž snad až po ramena v zadnici Jindřicha Ptáčníka. Neodsuzuju ho, protože "chodit v jeho botách" bych fakt nechtěla. Václav to dělal hlavně proto, aby slovanské rody na našem území přežily. Po dlouhých genocidních válkách chybělo mnoho mužů, mnoho rodových vesnic úplně zaniklo. Takže Václav se snažil být s Ptáčníkem zadobře. Čas od času tedy navštívil Prahu a na trhu koupil pár slovanských otroků (z Pomoří) a ty Ptáčníkovi posílal darem.
Je nutné připomenout, že v době Václavově už "lovišť na pohany" velmi ubývalo.
Podle několika zdrojů byl spor mezi Václavem a Boleslavem úplně v něčem jiném, než se oficiálně tvrdí. Spor byl jediný a to o starou víru. Jelikož Václav se snažil "přizpůsobit nové době", nevadily mu trhy se slovanskými příbuznými "pohanského" vyznání. Sám se už věnoval římskému "křesťanství", protože to bylo jedna ruka s franským vládnoucím rodem a prakticky řídilo tehdejší "západní" Evropu.
Kdežto Boleslav zatím "křesťanem" nebyl, protože měl jinou matku (Drahomíra nebyla matkou Václava) a taky jiné vychování. Boleslav bral bratrovo "vlezdoprdelkování" a odklon od staré víry jako urážku rodu a pohanu. Bral to jako slabost. Proto taky ten spor mezi nimi. Ale nebyl to spor jen mezi bratry - on to byl spor i mezi vladyky a vlastně vládou země. Málokdo s Václavem souhlasil - natož aby rozuměl tomu, proč to dělá. No a po té nešťastné události - údajně u kostela - se hodí připomenout, že Boleslav na vládu šel úplně jinak. Předně si ponechal poplatky z pražského trhu a také z celé kupecké stezky (a to nebylo vůbec málo). Do této doby šly všechny poplatky... hádejte kam... inu do Říma papežskému stolci. Nezmohli s Boleslavem nic... jen se jim vysmál a zajistil český stát vlastní měnou. K tomu všemu začal prodávat křesťany jako otroky - natruc papežskému stolci, který chytal "pohany" a prodával je. Boleslav nebyl přítelem "nových pořádků" - a ani on nechtěl sídlit v nějaké špinavé díře jménem Praha. V Praze zase jen přibyly posádky a státní správa - Boleslav si budoval své sídelní město na severu - v dnešní Mladé Boleslavi. Vykopávky cca 10-15 let staré toto potvrzují.
Znovu tedy vypíchnu: Praha byla židy založená a používaná jako kupecká stanice po několik staletí.13 -
Přidávám rozvinutí tématu. Nejprve k původu či významu názvu.
Palackého "práh" je ten nejméně pravděpodobný původ názvu. Rozšířený je i původ odvozený od Ibrahima = baraga či faraga (v arabštině nemají "p"). Nejspíš na to nikdy nepřijdeme.
Fraga (fragen) = tržiště, braga = bažina (nebo taky "rezavá břečka" = pivo, nebo taky otrok), braka = kalhoty, bragi = plovoucí prahy pro přechod řeky, frága = věštírna, orákulum.
Bez zajímavosti není ani původ od jména démona, dost podobného bohu Bakchovi (Dionýsos). Jméno je Pereg a tak se prý jmenoval dříve i Petřín. Pereg se doteď používá ve spojení s vinařstvím - něco jako "hlídač kvality vína" (já to nevím přesně).
No a dost možná se název místa Praha odvozuje od pražíren obilí. Kdysi dávno u zemědělsky zaměřených národů velmi užívaná místa. Pražení obětního, nedozrálého obilí je rituál známý u většiny dávných obyvatel Evropy, mluví se o tomto rituálu i v Bibli. Z nedozrálých zrn pražených na posvátném ohni v pražnicích se stávala pražma a místu, kde se rituálně pražilo, se říkalo Praga. Pražma - pokud jsem si dobře přečetla - bylo postní jídlo, zvláště v postních týdnech před Velikonoci (ale to už je biblická tradice).Ona "magická Praha", plná kouzel a zvláštních úkazů, se "vylíhla" až mnohem později. zvláště za Rudolfa II. Ale musíme si připomenout i Karla IV., který město budoval do podoby "druhého Jerusaléma", tj. v Bibli zmiňovaného posvátného města. O Karlovi je známé, že spolupracoval s různými mágy - nebo prostě lidmi, kteří měli nějaké "nadstandartní" vědomosti. Do staveb byly komponovány různé ochranné prvky nebo také zářiče. Ať už je původ Prahy jakýkoliv, tak v období panování Karla IV. se jí dostalo onoho "magického nádechu", který si uchovává dodnes.
Židům se v něm vždy dobře žilo a i oni přispívali k "zakabalení a magii". To "dobře žilo" spočívalo hlavně v tom, že po mnoho let se tu židům dostávalo "slušného chování" ze strany panovníka. O čem to je? Židé byli už tehdy nucenými mecenáši panovníků. Ne že by jim to působilo radost, protože naprostou většinu svých půjček nikdy nedostali zpět. Ale bylo to takové zaobalené vydírání. Žide - dej peníze a když nedáš, máš na krku pogrom. Nebylo to v té době nic zakázaného nebo divného. Dělali to tak všichni a to včetně papeže. No a České království (= české země) bylo jedno z mála, kde se se židy zacházelo velmi slušně - stačí si vyhledat počet pogromů během tisíciletí.A abych to nějak shrnula... Jedinou pravdou o našich dějinách je to, že jsou přepsané, úplně zpotvořené. Neznamená to ale, že žádné nemáme. Jsou a jsou slavné - jen "někdo" chtěl, aby zmizely. Hrdinové příběhů jsou vymyšlení a také jejich "nátury". Třeba o Boleslavovi kolují nenávistné nepravdy - třeba i o tom, že "byl otrokář". Přitom on jen sebral výnosný obchod Římu a Frankům - a výtěžek použil pro svůj lid. Naopak sv. Vojtěch je vykreslován jako klaďas - přitom jemu vůbec nevadil obchod s otroky - jemu vadilo prodávání křesťanů do otroctví. Pokrytectví, na které později "dojel"...
Žádní Přemyslovci a ani Přemysl. Název rodu "Přemyslovci" začal používat až Palacký a Přemysl byl vlastně moravský Bořivoj. Legendy o "oráčovi" mají svůj původ ve starém Řecku či Římě (Cicero, Ovidius). A Praha nebyla tím městem, za jaké je dneska vydávána. To je také jen "něčí" přání...
http://www.moraviamagna.cz/povesti/p_kr_2pr.htm5 -
Lin povedal/-a: Z nedozrálých zrn pražených na posvátném ohni v pražnicích se stávala pražma a místu, kde se rituálně pražilo, se říkalo Praga. Pražma - pokud jsem si dobře přečetla - bylo postní jídlo, zvláště v postních týdnech před Velikonoci (ale to už je biblická tradice).
Zajímavý názor, ale to nevysvětluje Pragu v Indii.
0 -
@Rusofil povedal/-a:
Zajímavý názor, ale to nevysvětluje Pragu v Indii.Netuším, jestli je v Indii Praga. Možná je jich i víc na světě - fakt to nevím. A protože se v indických tradicích a náboženstvích zrovna nevyznám, napadá mě jen "svatá" Prajága. Kdysi jsme o tom debatili s kamarádem, který byl "krišňák". Stačilo mu tehdy jako argument, že Praha neleží na místě soutoku tří řek, že tam nejsou ani dvě - pokud se Botič nepovažuje za řeku.
Můžu sice chápat snahu o důkaz příbuznosti jazyků - ale kvůli tomu nemusím hledat nějakou "svatost" v místě našeho hlavního města.1 -
Atom povedal/-a: Chybí mi tu zdroje na to, že se obchodovalo v Praze s otroky. V info-poli žádný otisk nevidím v mýtech, pověstech, pohádkách. Prosím nějaký zdroj. Jestli vládci nějak s otroky obchodovali (což asi ano), tak to určitě nebylo v kultuře a v denním životě obyvatelstva (je to nekřeťanské).
Také mi chybí informace, i když tuto tezi už nějakou dobu vedu v patrnosti.
Pokud vezmeme v úvahu
Quilgen povedal/-a: společné křížové výpravy proti jiným Slovanům.
orimak1 povedal/-a: Kedy sa šírilo kresťanstvo na našich terénoch a akým spôsobom a čo so Slovanmi ktorí sa nechceli vzdať pohanskej viery?je docela dobře možné, že tito otroci byli vnímáni jako váleční zajatci, kterým se sice neříkalo otroci, ale jako otroci fungovali a prostřednictvím jewrejů byli předmětem prodeje a koupě.
Jak moc to podporovali nebo nepodporovali tzv. Přemyslovci (viz šablona "může za to Putin"), to je otázka, vzhledem k tomu, že se v dobových (mejnstrýmových) kronikách lze dočíst, že svatý Václav vykupoval otroky.2 -
Praha (Prague) je aj v Spojených štátoch amerických v Oklahome.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Prague_(Oklahoma)0 -
Atom povedal/-a: S poměrně vysokou jistotou poprvé při spálení Alexandrijské knihovny. A podruhé s úplnou jistotu ve středověku, kdy se sebrali všechny spisky co šlo, aby se udělali záložní přepisy no a "originály jako naschvál přitom shořely"
Poklady se neničí, poklady mění majitele :-)
Počítám s tím, že požár měl zamaskovat přesun nejcennějšího fondu Alexandrijské knihovny do Říma a následně to celé skončilo ve Vatikánské knihovně.
Pokud si přečteme, jednak po řádcích a druhak mezi řádky, následující populárně historický článek, ono to s tím požárem nemuselo být až tak žhavé :-)
https://www.stoplusjednicka.cz/pozar-alexandrijske-knihovny-kdo-znicil-staroveky-chram-poznani5 -
@Ogar Valach povedal/-a:
Praha (Prague) je aj v Spojených štátoch amerických v Oklahome.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Prague_(Oklahoma)Ano, ale to je již novodobé pojmenování. Ale právě toto dává jasný odkaz, odkud se na území Čech pojmenování Praha dostalo. Podle všeho, také s příchodem lidí z Indie, jak jsem již psal. Prostě migranti někam přijdou a založí město se stejným pojmenováním z jakého města odešli.
Americká Praha dostala svůj název od emigrantů z Čech, potažmo Prahy. Za tisíc let budou na území dnešních USA dumat, odkud má jejich město název Praha a nebudou věřit, že je to jméno ze střední Evropy. Ta konec konců již možná nebude existovat.1 -
Zaujalo ma:
Zpráva Globálního prediktoru všem, kdo dosud nepochopili, že Praha vládne Nové Říši Římské.
https://www.konceptualcz.cz/post/zpráva-globálního-prediktoru-všem-kdo-dosud-nepochopili-že-praha-vládne-nové-říši-římskéNa jednej z kníh vydaných v Tordene je tento citát:
"Kdo je pánem Čech, je pánem Evropy." /vraj Bismarck/
https://torden.sk/produkt/potluceny-lev/1 -
Zora povedal/-a: Zpráva Globálního prediktoru všem, kdo dosud nepochopili, že Praha vládne Nové Říši Římské.
A to mi připomíná můj rest, který spočívá v sepsání podrobnějšího příspěvku na téma imitačně-provokačního projektu “Milan Makový”.
Snad ten draft ještě někde vyštrachám a dokončím.2
Kategórie
- Všetky kategórie
- 1 Možnosti, riešenia, východiská, ciele
- 215 Politika a udalosti
- 81 Udalosti a politika na Slovensku
- 24 Udalosti a politika v ČR
- 63 Zahraničná politika a udalosti
- 50 Globálna politika a udalosti
- 26 Analýzy
- 4 Domáci analytici
- 19 Zahraniční analytici
- 5 Metódy vládnutia
- 25 Svetonázor
- 49 Ideológia - filozofia, náboženstvo, technológia
- 238 KSB
- 2 Osbeživa
- 24 Dejiny a chronológia
- 34 Biologické zbrane
- 18 Ekonomika a financie
- 10 Násilie, zbrane, vojna
- 46 Egregoriálno-matričné riadenie
- 12 Jazyk životných okolností
- 17 Kultúra
- 8 Filmy, videá
- 4 Literatúra
- 4 Hudba
- 35 Zdravie
- 19 Podnety k fóru
- 5 Pomôcky a návody k fóru
- 118 Mimo kategórií