Liberálny fašizmus
Téma určená odhaľovaniu "mäkkých" techník liberálno-fašistickej propagandy.
Komentáre
-
Asistent ředitele školy v USA přiznal záměrnou politickou indoktrinaci žáků (1. část) (dabing a titulky) [Otevři svou mysl]:
"Učitelka na soukromé škole v New Yorku na tajné kameře odhaluje, jak mezi svými žáky prosazuje politickou agendu a ideologii. Více v druhé části série „Tajný učební plán” od Projektu Veritas."Učitelka z New Yorku prosazuje politickou agendu a říká: „Ti bílí žáci jsou odporní” (2. část) (dabing a titulky) [Otevři svou mysl]:
"V dalším odhalení Projectu Veritas uvidíme asistente ředitele školy na skryté kameře, jak přiznává diskriminační praktiky při najímání zaměstnanců a odhaluje záměrnou politickou indoktrinaci žáků."-1 -
Liberalizmus sa delí na dve vetvy. Ľavicový neomarxizmus (všetci sme rovnakí a všetko je rovnaké) v podobe "ochrany prírody", znižovania spotreby a podpore chorých a škodlivých minorít. A pravicový liberalizmus rakúskej školy ekonómie (nerealistický idealistický voľný trh), ktorý stavia na Charlesovi Darwinovi (silnejší prežije) a kde záujem jednotlivca je nadovšetko a záujem celku len v prípade, že je v záujme jednotlivca, čo nikdy nemôže nastať, pretože egoistické záujmy jednotlivcov idú proti sebe, takže je nemožné skĺbiť ich v záujem celku. Zdanlivo antagonické vetvy, ktoré majú spoločného viac, než sa na prvý pohľad môže zdať. Styčnými bodmi sú nihilizmus - nič nemá zmysel a nič nie je pevne dané - takže každý môže byť čím chce (iným pohlavím v prípade ľavice, alebo robím si čo je dobré pre mňa osobne v prípade pravice).
Liberalizmus je voľnomyšlienkárstvo. Tzn. že umožňuje konanie proti Konom Všehomíra, preto priťahuje tých najneschopnejších alebo najnemravnejších hlupákov a/alebo sebcov, ktorí len vďaka liberalizmu môžu niečo znamenať a naplniť svoje sebecké chúťky.
Liberalizmus je záludný v tom, že tým, že sa maskuje za slobodu, dáva priestor k všetkosidovoľovaniu. Čo je to sloboda? Tí múdrejší liberáli hovoria, že sloboda nie je všetkosidovoľovanie, ale je to v prvom rade zodpovednosť. Lenže aká zodpovednosť? Pred kým a pred čím? V prípade nihilizmu, ktorý liberalizmus prerastá skrz na skrz, to nie je dané a každý si môže zodpovednosť vybrať. Svedomím sa operovať nedá, pretože svedomie má každý iné. Iné svedomie má moslim, ktorý zabíja bezvercov a iné má kresťan, ktorý moslimom umýva nohy. Takže sme zase na začiatku. Potrebujeme správne definovať slobodu. Liberáli, ktorí nemajú úplne nasraté v hlavách, to samozrejme myslia s podporou kdejakých zvráteností dobre, alebo úprimne veria, že keď každý bude hrabať k sebe, budú sa mať všetci dobre. Je to samozrejme nezmysel, ale oni tomu veria. A malá skupina najhorších a najhlúpejších z nich to chce vnútiť všetkým ostatným. Preto je liberalizmus synonymom pre fašizmus.
7 -
Zaujímavý kresťanský pohľad na liberalizmus. Až na hlúpe tvrdenie, že Rusko je nedemokratická krajina. Celkom dobre z kresťanského pohľadu vysvetľuje podstatu liberalizmu, aj keď tam cítiť, že komunizmus by mu nevoňal, pretože by kresťania nemohli "slobodne" propagovať svoju, dnes už bezzubú ideológiu (v minulosti sme zakúsili ich lásku pri pri križiackych výpravách proti nám a po príchode agentov Vatikánu Cyrila a Metoda).
"Lebo je to Božia vôľa, aby ste robili dobre, a tak umlčali nevedomosť nerozumných ľudí, ako slobodní, ale nie takí, čo slobodu majú za prikrývku zloby..." 1Pt 2,15-16
Je Boh najväčším liberálom?
0 -
Veľmi dobré vysvetlenie progresivizmu v podobenstve s autami - rýchlosťami, brzdami a spiatočkou (od 0:05:43).
Ísť ďalej dopredu je síce fajn, ísť stále dopredu neznamená to isté, ako ísť k správnemu cieľu. Keď sa človek otočí chrbtom k svojmu skutočnému cieľu a pôjde stále dopredu, tak jeho progres bude vlastne regresom, ústupom, či úpadkom.
Progresivizmus
0 -
Veľmi dobrý súhrn neomarxizmu a jeho vznik z frankfurtskej školy.
Čo je kultúrny marxizmus? (SK titulky)
0 -
Česká vláda připravuje zrušení výtvarné a hudební nauky ve školách. Když se to někomu zdá, jako marginální, podívejte se na zdělání dětí elit. A také čím se zaobíraly děti aristokratů. Kreslením a hraním na hudební nástroje. Rozvíjí to genetický potenciál člověka. O toto chtějí naše děti obrat.
https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Hannig-Rozumni-Citova-vychova-v-zakladnich-skolach-nevhodna-7332016 -
@Rusofil povedal/-a:
Česká vláda připravuje zrušení výtvarné a hudební nauky ve školách. Když se to někomu zdá, jako marginální, podívejte se na zdělání dětí elit. A také čím se zaobíraly děti aristokratů. Kreslením a hraním na hudební nástroje. Rozvíjí to genetický potenciál člověka. O toto chtějí naše děti obrat.
https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/Hannig-Rozumni-Citova-vychova-v-zakladnich-skolach-nevhodna-733201Toto vôbec nie je marginálne. Tie výchovy sú velice dôležité, pretože sa pri nich zapája práve tá druha hemisféra (práva) na rozdiel od činnosti (matematika a pod.), kde sa zase ľavá. To je len jeden jediný aspekt. Ďalším je rozvoj jemnej motoriky (výtvarná), cit pre rytmus (hudobná, to je dôležité aj pre matematiku) s vôbec. Kde zostáva radosť tvoriť?
V rámci studia sme mali taký predmet Plošne výtvarne umenie. Mali sme si doniesť pomocky od temperovými farieb, po kávu, ovocie, ktoré farbí (maliny napr.), tuš, farbičky, no proste celkom rozsiahly zoznam pomôcok. Celé poobedie sme tvorili, na hodnotenie bolo potrebné odovzdať portfólio 10 prac. Taká zrealaxovana zo školy som ešte nikdy nešla. A to si o sebe myslím, že maľovať a kreslit neviem. Úžasná psychohygiena aj pre deti v škole.
7 -
Prišiel za mnou kolega:
- "Rusom došla munícia a bojujú už iba lopatami."
- "Prosím?" Zatváril som sa nechápavo.
- "Normálne, lopatami", odpovedal.
- "Podľa teba bojujú Rusi proti samopalom lopatami?" Spýtal som sa.
- "Áno!"
Mozog mi zamrzol a nevedel som reagovať.
Ale sú to molodci, tí Rusi. Lopatami vykrývajú guľky, a keď súperovi dôjde munícia, skočia na neho a ubijú ho lopatami. Predstavte si, čo by bolo, keby mali aspoň samopaly. Do týždňa by boli v Kyjeve a do mesiaca v Paríži.
Neviem, čo je lepšie. Či neschopní Rusi so špičkovou technikou, ktorí nič nedokážu a majú nevyčísliteľné straty, alebo supervojaci s lopatami, s ktorými si nedokážu poradiť ani hrdinskí Ukrajinci. Holt, poraziť Rusov nie je ako vykopať Čierne more. Oproti tomuto to bola brnkačka. Verte, neverte. Ja už po dnešku verím všetkému.
11 -
To nemyslíš vážne, že kolega tomu nezmyslu verí? By som sa ho pýtala, čo za matroš berie…. Vieš čo je natom najsmutnejšie, že je to horšie než malé dieťa, ktorému hocičo môžeš povedat a verí. Môj bratranec presvedčil môjho brata, keď mal 5 rokov, že majú doma vianočný stromček, ktorý kráča. Doteraz sa na tom smejeme….
0 -
Lavazza povedal/-a: To nemyslíš vážne, že kolega tomu nezmyslu verí?
Keďže to povedal pán generál Pavel Macko, potom to musí byť pravda. Odkiaľ presne má kolega informáciu neviem.
Ruská bojová lopata MPL-50. Nie je to sranda, ruský specnaz s takými naozaj cvičí.
Vojna na Ukrajine: Ruskí záložníci údajne bojujú strelnými zbraňami a lopatami
Mesiac starý článok. Áno, takýmito nezmyslami ľudí naozaj ohlupujú (všimnite si slovíčko "údajne" v nadpise).
Ruskí mobilizovaní záložníci dostali príkaz bojovať na Ukrajine „strelnými zbraňami a lopatami“. Dôvodom môže byť nedostatok munície.
3 -
Súlad povedal/-a: Ruská bojová lopata MPL-50. Nie je to sranda, ruský specnaz s takými naozaj cvičí.
Samozřejmě. Je to tradice ještě z války z Německem. Je to také výborný prostředek sebeobrany. takže proti lopatkám bych nic neměl. Použili známý fakt, pro své cíle.
4 -
Rusofil povedal/-a: Použili známý fakt, pro své cíle.
Presne tak. A ten, kto podlieha západnej propagande, si to vysvetlí ako môj kolega. Preto je to v tejto téme ako ukážka ich práce. Vytvorili dojem, že Rusi sú na tom už tak zle, že im nezostáva nič iné, len sa spoliehať na lopaty, nie ich mať ako doplnok bežného vybavenia s núdzovým použitím ako zbrane. Vo svojom komentári som som to doviedol do absurdity a poukázal na dvojsečnú zbraň ich propagandy, kedy z Rusov v podstate robia supervojakov, ktorí si s Ukrajincami so samopalmi dokážu poradiť s obyčajnými lopatami.
2 -
John Coleman: History of Comitee of 300.
Publish Date: May 13, 2016
At least 4 billion "useless eaters" shall be eliminated by the year 2050 by means of limited wars, organized epidemics of fatal rapid-acting diseases and starvation. Energy, food and water shall be kept at subsistence levels for the non-elite, starting with the White populations of Western Europe and North America and then spreading to other races. The population of Canada, Western Europe and the United States will be decimated more rapidly than on other continents, until the world's population reaches a manageable level of 1 billion, of which 500 million will consist of Chinese and Japanese races, selected because they are people who have been regimented for centuries and who are accustomed to obeying authority without question.
From time to time there shall be artificially contrived food.
Preklad:Najmenej 4 miliardy „zbytočných jedákov“ budú zlikvidované do roku 2050 prostredníctvom obmedzených vojen, organizovaných epidémií smrteľných rýchlo pôsobiacich chorôb a hladovania. Energia, jedlo a voda sa budú udržiavať na úrovni životného minima pre neelitu, počnúc bielymi populáciami západnej Európy a Severnej Ameriky a potom sa rozšíria na iné rasy. Obyvateľstvo Kanady, západnej Európy a Spojených štátov bude zdecimované rýchlejšie ako na iných kontinentoch, až kým svetová populácia nedosiahne zvládnuteľnú úroveň 1 miliardy, z čoho 500 miliónov bude pozostávať z čínskych a japonských rás, vybraných preto, že sú to ľudia. ktorí boli po stáročia riadení a ktorí sú zvyknutí poslúchať autoritu bez otázok.
Z času na čas sa vyskytnú umelo vytvorené potraviny
https://www.amazon.com/Conspirators-Hierarchy-Committee-John-Coleman/dp/09223565725 -
Debilizace národa pokračuje mílovými kroky. Při přijetí na střední školu již nebude rozhodovat prospěch.
Kdo je také dnes profesorem
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Kdo-je-take-dneska-profesorem-Biochemik-Stys-bez-obalu-o-fungovani-vedy-a-univerzit-7341200
Kategórie
- Všetky kategórie
- 1 Možnosti, riešenia, východiská, ciele
- 215 Politika a udalosti
- 81 Udalosti a politika na Slovensku
- 24 Udalosti a politika v ČR
- 63 Zahraničná politika a udalosti
- 50 Globálna politika a udalosti
- 26 Analýzy
- 4 Domáci analytici
- 19 Zahraniční analytici
- 5 Metódy vládnutia
- 25 Svetonázor
- 49 Ideológia - filozofia, náboženstvo, technológia
- 238 KSB
- 2 Osbeživa
- 24 Dejiny a chronológia
- 34 Biologické zbrane
- 18 Ekonomika a financie
- 10 Násilie, zbrane, vojna
- 46 Egregoriálno-matričné riadenie
- 12 Jazyk životných okolností
- 17 Kultúra
- 8 Filmy, videá
- 4 Literatúra
- 4 Hudba
- 35 Zdravie
- 19 Podnety k fóru
- 5 Pomôcky a návody k fóru
- 118 Mimo kategórií