Správy zo Slovenska
https://www.trend.sk/spravy/hrackarstvo-dracik-zapaja-politiky-prezidentku-prirovnavaju-macoche-palaci
Od hračiek k politike. Hračkárstvo Dráčik prirovnáva prezidentku k macoche v paláci.
https://www.dracik.sk/clanky/rozpravka/
Hračkárstvo, kt. sa nebojí povedať svoj názor.
Komentáre
-
https://tvnoviny.sk/domace/clanok/177191-dalsi-m-tvy-svedok-v-drogovej-kauze-v-ktorej-bola-obvinena-aj-zuzana-plackova
Ďalší mŕtvy svedok v kauze, v ktorej bola obvinená aj Plačková. Telo našli tri dni po prepustení z väzby.V drogovej kauze, v ktorej bola ešte donedávna trestne stíhaná aj známa influencerka Zuzana Plačková a jej manžel René Strausz, zomrel ďalší dôležitý svedok. Dávida Lukáča (†35) našli v noci zo soboty na nedeľu obeseného v zámockom parku v Hlohovci.
Lukáč bol jedným zo šiestich osôb, ktoré skončili po akcii Chikara vo väzbe. Obvinený bol z drogovej trestnej činnosti a podľa našich informácií mal mať v skupine funkciu poslíčka. V minulosti bol známy aj tým, že bol bývalým priateľom zavraždenej Andrey Vlčekovej.
Vo väzbe údajne začal výrazne spolupracovať a poskytovať kľúčové svedectvá na viacerých členov skupiny. Jeho smrť tak môže výrazne skomplikovať vyšetrovanie.
Lukáč nie je prvým zadržaným z tejto akcie, ktorý už nežije. Vo väzbe náhle zomrel 55-ročný Pavol Duchoň, u ktorého počas razie našli 9 kíl pervitínu a 70-tisíc eur. Invalidný dôchodca mal mať v zločineckej skupine funkciu skladníka. Podľa zistení TV Markíza mu po dvoch týždňoch za mrežami zlyhalo srdce.5 -
Slovenskému priemyslu chýbajú suroviny
Surovinová kríza priniesla nedostatok materiálov a komponentov na trhu. Zároveň prudko rastú aj ich ceny. Tento jav je citeľný vo svete a vzhľadom na našu surovinovú závislosť ho pociťujú aj firmy pôsobiace na Slovensku. Kde suroviny chýbajú najviac? Aké kroky podniká Európska únia, aby našla riešenie problému? Suroviny nám kvôli protiruským sankciám budú najviac chýbať, odkiaľ ich vieme nahradiť a kam až stúpnu ceny energetických komodít? O realite v slovenskom priemysle
a o prognózach vývoja sme sa rozprávali s generálnym riaditeľom
spoločnosti Siemens Vladimírom Slezákom.
https://www.ta3.com/relacia/24320/slovenskemu-priemyslu-chybaju-suroviny5 -
Vedeli ste o tom( https://m.youtube.com/watch?v=ZhoaeayE4sY&t=15s) som maximálne vytoceny co sa u nás deje a to dnes som sa pýtal dochodkara na ulici ohľadom situácie co je ako dopadneme odpoveď ze zle.... A to jeho mama bola v hlinkovej garde sekretárka a dostala 15roky basu za komunistov
0 -
@Dezolatoris povedal/-a:
Vedeli ste o tom( https://m.youtube.com/watch?v=ZhoaeayE4sY&t=15s) som maximálne vytoceny co sa u nás deje a to dnes som sa pýtal dochodkara na ulici ohľadom situácie co je ako dopadneme odpoveď ze zle.... A to jeho mama bola v hlinkovej garde sekretárka a dostala 15roky basu za komunistovKlerofasizmus, fasisticka Hlinkova LS, fasisticky 1. Sovensky stat... - dookola stale ta ista propaganda, ktora nespojuje ale naopak rozdeluje
0 -
Matovič neprestáva prekvapovať: Nečakané proroctvo, koalícia dovládne a rozpadne sa v októbri, lebo ... Sulík
https://www.topky.sk/cl/10/2321821/Matovic-neprestava-prekvapovat--Necakane-proroctvo--koalicia-dovladne-a-rozpadne-sa-v-oktobri--lebo-----Sulik0 -
Ing. Vladimír Slezák zo Siemensu... To je ten, ktorý už pred rokmi vravel v rádiu Banášovej, že má drevenicu, kopu dreva, tri studne, zbiera poľnohospodársku techniku, ale aj vyradenú vojenskú. Navyše ju ovláda sám prevádzkovať aj opravovať.
Už pred rokmi vedel a pripravil sa. A hovoril, že priemysel nie je a ani nesmie byť überpokrokový, že oni inovácie zavádzajú velmi opatrne, pretože v základnej infraštruktúre nejde o fazuľky. Tuším spomenul časové rozpätie 25 rokov testovania k nasadeniu na ostro3 -
@kulich povedal/-a:
Ing. Vladimír Slezák zo Siemensu... To je ten, ktorý už pred rokmi vravel v rádiu Banášovej, že má drevenicu, kopu dreva, tri studne, zbiera poľnohospodársku techniku, ale aj vyradenú vojenskú. Navyše ju ovláda sám prevádzkovať aj opravovať.https://www.trend.sk/trend-archiv/vladimir-slezak-byt-nezavisly-sebestacny
19.4. 2017 10:40 Nechcem znieť pesimisticky, ale raz možno nastane čas, keď prídeme do obchodu s plnou peňaženkou a nebudeme si mať čo kúpiť. Keď otočíme vodovodným kohútikom a žiadna voda nepotečie.Alebo stlačíme vypínač a svetlo sa nerozsvieti. Neboli by sme na svete prví, kto takýto scenár zažil. Dúfam, že sa v našich končinách nič podobné nestane, ale radšej chcem byť milo prekvapený pesimista ako sklamaný optimista.
4 -
Vojaci NATO dostanú ubytko za desiatky miliónov: Na Sliači a Lešti vybudujú kontajnerové mestečko
Ministerstvo obrany spresnilo, že ubytovacie kapacity formou kontajnerov a stanov v Centre výcviku Lešť – táborisko Riečky a tábor Slávia rátajú s maximálnou kapacitou 2 444 lôžok a na leteckej základni Sliač s maximálnou kapacitou 600 lôžok.
Pre príslušníkov zahraničných ozbrojených síl, ktorí na Slovensku posilnili vojenskú prítomnosť NATO v reakcii na vojenskú agresiu Ruska na Ukrajine, vybudujú vo výcvikovom priestore Lešť a na letisku Sliač kontajnerové mestečko a stanový kemping. Obstaranie a investíciu do ubytovacích kapacít, vyčíslenú v predloženom materiáli na 31 425 822 eur, schválila v stredu vláda.
Ministerstvo obrany (MO) v návrhu spresnilo, že ubytovacie kapacity formou kontajnerov a stanov v Centre výcviku Lešť – táborisko Riečky a tábor Slávia rátajú s maximálnou kapacitou 2 444 lôžok a na leteckej základni Sliač s maximálnou kapacitou 600 lôžok. „Po schválení materiálu vládou budú využité ďalšie nástroje na spresnenie rozpočtu s cieľom získania nákladovo najefektívnejšieho riešenia,“ uvádza sa v materiáli.
https://bystrica.dnes24.sk/vojaci-nato-dostanu-ubytko-za-desiatky-milionov-na-sliaci-a-lesti-vybuduju-kontajnerove-mestecko-4169951 -
3
-
Začala sa kampaň kandidátov KSK...Hlas mal tlačovku
https://youtu.be/Cpf9DjzfLGU
Suja pripomenul na ich zhromaždení na chyby Hlasu, ktorý spolu so svojim kandidátom tiež Sujom nasľubovali občanom hory-doly...
https://youtu.be/dNGdJB_Lbrs6 -
Pamätáte na Sotáka a Klub 500, aj ich vyjadrenie? Nejaký "dobrák" na nich poslal NAKA.
Ďalšia info od eurofondov z mojich zdrojov - k vybavovači za Smeru brali 20% a aj sa tak volali - dvadsaťpercentní, títo berú hádaj koľko? 25-30%.
4 -
Otazka do plena: Bude benzin a nafta za 5E/L a na pridel alebo je to sucast procesov zaclenovania Slovenska pod Madarsko? (predpokladam, ze Madari sa ponuknu zasobovat Slovensko palivami).
Alebo oboje?
6 -
a este jedna jobovka: https://ekonomika.pravda.sk/firmy-a-trhy/clanok/628706-hrozi-koniec-tretiny-vlakov-dolezaj-bude-reagovat-pozrite-sa-ktore-spoje-o-par-dni-skoncia/
Kováč hovorí, že nejde o dramatické škrtanie, no aktuálna situácia môže byť iba predzvesťou ešte väčších škrtov na železniciach. Onedlho sa totiž situácia môže ešte viac zhoršiť, ohrozená je až tretina celkových vlakových spojov. „Pokiaľ ministerstvo dopravy a ministerstvo financií nenájdu spoločnú reč ohľadne oprávnených nárokov na financovanie objednaného výkonu, scenár výraznejších škrtov je reálny,“ potvrdzuje Kováč.
Takze skolabuje komplet doprava?
3 -
Takze skolabuje komplet doprava?
Teoreticky .... prakticky to má isto súvis s tým, že fico ide zbierať podpisy na ďalšie referendum. Takže je potrebné ľudí viac nasrať. Ale čo pozerám, tak také katastrofické scenáre sa tu vyskytujú, že by som ich sám nevymyslel. Treba brať správy s rezervou. Prípadne vôbec nekonzumovať "správy".
2 -
@Ferry povedal/-a:
Takze skolabuje komplet doprava?
Teoreticky .... prakticky to má isto súvis s tým, že fico ide zbierať podpisy na ďalšie referendum. Takže je potrebné ľudí viac nasrať. Ale čo pozerám, tak také katastrofické scenáre sa tu vyskytujú, že by som ich sám nevymyslel. Treba brať správy s rezervou. Prípadne vôbec nekonzumovať "správy".
Vo všeobecnosti súhlasím s týmto postojom (brať veci s rezervou, aj tie katastrofické), ale v tomto konkrétnom prípade je to so železnicami naozaj zlé. Pamätám si, ako mi otec vravel, že odišiel z RegioJetu ešte v skúšobnej lehote, pretože taký bordel nezažil za celý čas svojej praxe. A nechcel byť pri tom, keď sa stane nešťastie, lebo nešťastie na dráhe je vždy katastrofa.
Ide to od deviatim k piatim a to dlhodobo. Nejakou zázračnou silou to ešte drží pokope, ale je otázne dokedy. Ak máš tak vyšponovaný systém, stačí potom malé zakopnutie, aby spustilo kaskádu katastrof.3 -
K vlakom - "Stajňaky" (staré obité vozne [ako stajňa] z čias komunistov) chodia z Košíc do Prešova ešte stále. Asi jeden nový vlak chodí. A pritom v žiline sú odparkované čisté nové vozne. Čo je pre jedného nelogické a poburujúce to je pre iného cieľ. Takto na Slovensku blokujú všetko, od želeníc, výstavby diaľníc až po reálny výskum. Chceli ľudia demokraciu, tak ju majú. Blokuje sa to všetko preto, lebo Slovenský národ je neuveriteľne tvorivý a vynaliezavý. Nechať ho samotne sa rozvíjať je riziko pre všetkých otrokárov európy ako sú británia, francusko a nemecko.
4 -
som Ferry nahnevany, pretoze az tento rok som si kupil auto a stale som fanusikom hromadnej dopravy, ci uz je to autobus alebo vlak a vidim tam obrovsky potencial. To ale ako funguje hromadna doprava na Slovensku je ale na zaplakanie. Zijem v Brne takmer 10 rokov a kym sa nam nenarodil syn ani sme neuvazovali o kupe auta, vzdy bola a je vyborna dostupnost z okraja mesta do centra. Ak zmeskas spoj, nic sa nedeje, do par minut pride dalsi, v Kosiciach ak zmeskas, tak mozes ist rovno peso, pretoze dalsi spoj ide v priemere tak za 15-30 minut, aj to nechodia presne. Doma v KE radsej MHD ani nepouzivam a nepouziva kazdy kto moze.
Az tak si nepotrpim na vysoky komfort, co je ale pre mna dolezite je rozumny interval spojov. Bohuzial len sa predlzuju a predlzuju a ak ma byt cielom dostat ludi z aut, robi sa uplny opak.
5 -
Zrejme ide o odpútanie pozornosti....
V správe sa okrem iného píše aj toto:Hlásenie bolo podané ešte včera, a to cez webovú stránku Štátnej správy SR. Správa však bola zaevidovaná až dnes>
Takže Matovič nie je až tak chránený ako by sa zdalo....
https://www1.pluska.sk/spravy/z-domova/mimoriadne-dome-igora-matovica-bola-nahlasena-bomba1 -
Keď je tu reč o tých vlakoch, toto sa stalo:
https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/629187-pri-strecne-sa-zrazili-dva-vlaky-nehoda-je-vazna/2 -
Stará generácia odchádza do dôchodku a mladí to za tie peniaze robiť nechcú, pretože čo i len prejsť skúškami je veľmi náročné. Testy zraku, sluchu, znalostí veľkého množstva predpisov, nadčasy kvôli nedostatku ľudí... Zvyšujúca sa životná úroveň spôsobuje, že každý chce byť YouTube alebo "influencer" a mať kopu peňazí za nič, ale nikto nechce poctivo pracovať. Prečo sem asi začali prichádzať Ukrajinci ešte pred konfliktom v tomto roku? Pretože mnohé profesie naši ľudia prestávali chcieť robiť. A netýka sa to len obyčajných robotníkov, ale napríklad aj zubárov... Mladí nie sú vedení k pracovitosti, usilovnosti, poctivosti, ale k obdivovaniu Pačutovej, Igorka a podobných pseudovzorov. Dostať sa z toho bude znamenať desiatky rokov usilovnej práce, alebo enormný tlak okolia. Ktorá z možností je momentálne pravdepodobnejšia je jasné. Možnosť, že sa to nepodarí, nepripúšťam.
6 -
@Chemik povedal/-a:
Keď je tu reč o tých vlakoch, toto sa stalo:
https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/629187-pri-strecne-sa-zrazili-dva-vlaky-nehoda-je-vazna/velmi zvlastna nehoda. Elektricky vlak sa pokazil, vyrazila mu na pomoc diezlova lokomotiva a ta nedobrzdila a vrazila do stojaceho vlaku? Ten pocet zranenych vzhladom na tie skody je akosi podivne vysoky.
@Ogar Valach vieme v akom veku boli rusnovodici?
2 -
Martina: A to jsem se chtěla zeptat, protože si myslím, že spousta dnešních mladých lidí má základní návod, že vypnou a zapnou počítač, že ho restartují. Ale auto se asi nedá opravit tím, že budu otevírat a zavírat dveře. Řekni mi, myslíš, že se fištrón, který jsme měli, schopnost improvizace, dostaví z leknutí? To asi ne.
Jiří Hynek: To je věc, které se obávám více než všeho ostatního, a to je stárnutí populace, stárnutí odborníků. Máme výrobní podniky, kde je věkový průměr nad padesát let. A máme některé technology, kteří by měli být už dávno v důchodu, a nejenom proto, že jim je více než šedesát, ale i více než sedmdesát. A s nimi to stojí a padá, protože mají zkušenosti, mají schopnosti a znalosti. A toto je opravdu obrovské riziko, stárnutí populace těch, kteří si umí poradit.
Martina: A tato schopnost se nepředala?
Jiří Hynek: Je tam velká díra, velká věková mezera. Ideální je, když se to předává třeba o deset let mladším. Ale když to potom předáváte někomu o dvacet, nebo třicet let mladšímu, tak to je mnohdy obtížné. Další problém je, že se nikomu z mladé generace nechce do firmy, kde je režim. Továrna je o režimu, o pravidlech a procesech, o tom, že se někdy musí do práce přijít, a někdy z práce odejít. Člověk si nemůže vzpomenout, že zítra nepřijde do práce, protože si prodloužil víkend, aniž by to komu neřekl. Tyto návyky trochu chybí, každý chce být, jak tomu říkají, free, typu: „Teď si udělám pauzu, Teď si udělám nějaký projekt. Nebo budu dělat něco takového, u čeho se moc neumažu, nebo si u toho nezapotím hlavu.“ Myslím tím mozek. Je to šolichání. Teď jsem se setkal i s lidmi s přístupem: Já si nechci vydělat více. Stačí mi tolik a tolik, hlavně abych měl volný pátek, a ve čtvrtek byl nejlépe ve dvanáct doma. Ale s tímto přístupem nebudeme moci udržet ekonomickou úroveň státu na té úrovni, na které je teď.
6 -
@Ogar Valach povedal/-a:
Stará generácia odchádza do dôchodku a mladí to za tie peniaze robiť nechcú, pretože čo i len prejsť skúškami je veľmi náročné. Testy zraku, sluchu, znalostí veľkého množstva predpisov, nadčasy kvôli nedostatku ľudí... Zvyšujúca sa životná úroveň spôsobuje, že každý chce byť YouTube alebo "influencer" a mať kopu peňazí za nič, ale nikto nechce poctivo pracovať. Prečo sem asi začali prichádzať Ukrajinci ešte pred konfliktom v tomto roku? Pretože mnohé profesie naši ľudia prestávali chcieť robiť. A netýka sa to len obyčajných robotníkov, ale napríklad aj zubárov... Mladí nie sú vedení k pracovitosti, usilovnosti, poctivosti, ale k obdivovaniu Pačutovej, Igorka a podobných pseudovzorov. Dostať sa z toho bude znamenať desiatky rokov usilovnej práce, alebo enormný tlak okolia. Ktorá z možností je momentálne pravdepodobnejšia je jasné. Možnosť, že sa to nepodarí, nepripúšťam.
Ono každý rušňovodič zažije za roky svojej služby aj zopár samovrahov, a to nie je vôbec príjemný pohľad a zážitok. Potom ho vždy ešte vypočúvajú policajti, dávajú mu fúkať, atď.
Čo sa týka zubárov, tak to mi príde ako zlatá baňa. Poisťovňa takmer nič neprepláca a ošetrovanie zubov je drahé. Súkromní zubári rozhodne netrpia chudobou. Možno menej populárna je práca zubného hygienika. Tam som videl aj Ukrajincov. Neviem ako je to platovo ohodnotené.
1 -
na fcbku SME bol k tej nehode zaujimavy komentar:
Ja som v rýchlikovom depe Bratislava hlavné jazdením na rušni odpracoval 45 rokov a 8 mesiacov. Najprv ako kandidát rušňovodiča som jazdil od roku 1975 vo funkcii pomocníka rušňovodiča, veď vtedy sa ešte rušne obsadzovali dvojčlenným personálom. Po absolvovaní kurzov a náležitých skúšok som sa stal rušňovodičom, jazdil som aj po penzii, odišiel som až v októbri 2020, už viac ako 64 ročný.
A teraz k veci, pričom sa úmyselne budem vyhýbať odborným výrazom, budem písať tak, aby mi rozumeli aj laici.
Pán Kravec, ktorý ako politický nominant za KDH istý čas krátkodobo šéfoval ZSSK a tak aj mne, svojou pôvodnou profesiou je výpravca. V živote neriadil žiadny vlak, ani sólo rušeň, nikdy na to totiž nemal oprávnenie, teda sa vyjadruje k veci, o ktorej nevie nič.
Jeho hlavnou úlohou bolo to, na náklady ZSSK robiť volebnú kampaň v prospech svojej materskej KDH a šéfa Figeľa. Vtedy, po predčasnom rozpade Radičovej vlády a počas následnej volebnej kampane sa dodávali poschodové vlaky nazývané Jánošík, a Kravec pre ne organizoval nákladné krsty v rôznych kútoch SR, spojené aj s propagáciou KDH. Boli tam cirkev, politici, médiá, technický personál typu zvukár a iní, nejaký program a pohostenie. Za to potom po prehratých volbách a odchode z funkcie dostal tučné odstupné.
Brzdy, upozorňujem, zjednodušeným slovníkom pre laikov!
Napr.
Rychlikový rušeň radu 350 má hmotnosť 90 ton, brzdná váha jej vzduchovej brzdy je ale iba 28 ton. Teda pri sólo jazdách mal dovolenú rýchlosť iba
70 km/h.
Rýchlikový vozeň má hmotnosť 40 a viac ton, ale brzdnú váhu má aj cez 60 ton, teda brzdí viac, než váži. Teda ak sa rušeň spojí s vozňami, a vlak ide rýchlejšie ako 70 km/h, tak vozne svojimi prebytkami bzdiacej váhy pomáhajú ubrzdiť rušeň, teda vlak bezpečne zastaví. A ten vlak zastaví skôr, keď má 8 vozov, než trebárs keď má iba dva vozne.
Odborníci ticho, nemotajte hlavy laikom cez technické podrobnosti!
Pán výpravca Kravec toto hore uvedené niekde počul a použil to na nesprávnom mieste, veď s ovládaním vlakov skúsenosti samozrejme nemá.
K nehode:
1.) Osobný vlak pre poruchu uviazol na šírej trati. Najprv je komunikácia medzi rušňovodičom osobného vlaku a výpravcom vo Vrútkach. Ak je tam signál, tak mobilom, ak nie, tak "služobnou pevnou linkou", pričom telefóny sú pri každom semafore. Mal udať, že kde uviazol a vyžiadať si pomocný rušeň.
2.) Potom nasleduje komunikácia medzi výpravcom a rušňovodičom pomocného rušna. Výpravca ho okrem iného vyrozumie o mieste, kde ten vlak uviazol.
3.) Chod pomocného rušňa podľa zásad jazdy podľa rozhľadu, teda ide sa tak rýchlo, aby za každých okolností sa dokázalo pred uviaznutým vlakom zastaviť. Inak rýchlosť je maximalizovaná na 40 km/h, ale idem iba toľko, aby som to vždy ubrzdil.
4.) Rušňovodič môže jazdiť iba na takej trati, kde má tzv. poznanie trate. To sa získa tak, že poznávajúci rušňovodič sa po trati preveze na nejakom vlaku 2x cez deň, aj 2x v noci, samozrejme obojsmerne a ten zacvičujúci ho ešte aj ústne poučuje.
Toto vraj bol rušeň zo staničného posunu, ktorý na trať nechodí. Mal jeho rušňovodič poznanie na túto trať? Ak nie, to je porušenie zákonov a predpisov, nemal tam íst.
5.) Iná možnosť je tá, že išiel prirýchlo a keď sa uviaznutý vlak za oblúkom stal viditeľný, už nedokázal ubzdiť.
6.) Na posunoch naberajú prvé skúsenosti začínajúci mašinisti, taký sa mohol hrdinsky ponáhľať.
Ale často tam dosluhujú aj starší mašinisti, s podlomeným zdravím. Bol tam taký a došlo mu zle?
Alebo mu niečo nečakané v kritickom úseku odpútalo pozornosť?
Tá mašina je nosatá. Teda je tam krátka kapota, až potom kabína. Lenže v oblúku kapota zavadzia vo výhľade do priestoru za oblúkom. To podcenil a nespomalil?
V každom prípade čudné je to, ako ťažko sa zranil, odvážal ho vrtulník ako prvého. Ako keby do posledného momentu nevedel, že narazí, tak sa na náraz nenachystal.
Je to čudné, uvidíme, čo sa vyšetrí.
7.) Ešte k brzdám. Bol to rušen, určený na posun, tie mávajú brzdy silné, ani tento typ nie je výnimka, poznám to z praxe.
Záverom:
Šetrí sa, ubúda personál, mnohé veci už predpis nevyžaduje. V minulosti sa uviaznuté vlaky kryli. Sprievodca zobral žltý praporek, išiel na dostatočnú vzdialenosť oproti pomocnému rušňu, tam ho zastavil a potom navigoval k uviaznutému vlaku. Keby sa to robilo aj teraz, možno táto nehoda nevznikne...15 -
Ad že dnes nechcú ľudia ísť robiť na mašinu - a to pritom sa už viac vecí zlepšilo, napr. komunikácia, vysielačky atď. Predtým v hmle musel strojvodca byt nalepený doslova na čelnom skle, lebo keby prehliadol návesť, tak je to brané ako nehodová udalosť a ide z mašiny dole. Toto dnes už problém nie je.
Samovrahovia žiaľ nezmizli a nie je to sranda, železnice majú na to aj svojich psychológov.
0 -
No ja som si dnes vypočula interview s Igim, vidím, že je vo forme.
https://www.youtube.com/watch?v=fkB23u5L9Yc
https://www.youtube.com/watch?v=jFFn5TmWHqQTreba ho dobre počúvať. Som zvedavá, kedy sa rozpadne tento bordel na kolečkách. Všimnite si aj otázky novinárov, už to začína pripomínať velice zďaleka mierne rypkanie. Videla som na fb aj 8 min video, žiaľ už ho neviem nájsť. Snáď im už dochádza, že sme v p..... Dosaďte, čo sa Vám hodí alebo čo vám slušnosť dovolí.
3 -
@constanze povedal/-a:
Já si nechci vydělat více. Stačí mi tolik a tolik, hlavně abych měl volný pátek, a ve čtvrtek byl nejlépe ve dvanáct doma.
Čo je špecificky na tomto zle?
2
Kategórie
- Všetky kategórie
- 1 Možnosti, riešenia, východiská, ciele
- 215 Politika a udalosti
- 81 Udalosti a politika na Slovensku
- 24 Udalosti a politika v ČR
- 63 Zahraničná politika a udalosti
- 50 Globálna politika a udalosti
- 26 Analýzy
- 4 Domáci analytici
- 19 Zahraniční analytici
- 5 Metódy vládnutia
- 25 Svetonázor
- 49 Ideológia - filozofia, náboženstvo, technológia
- 238 KSB
- 2 Osbeživa
- 24 Dejiny a chronológia
- 34 Biologické zbrane
- 18 Ekonomika a financie
- 10 Násilie, zbrane, vojna
- 46 Egregoriálno-matričné riadenie
- 12 Jazyk životných okolností
- 17 Kultúra
- 8 Filmy, videá
- 4 Literatúra
- 4 Hudba
- 35 Zdravie
- 19 Podnety k fóru
- 5 Pomôcky a návody k fóru
- 118 Mimo kategórií